La setmana passada va ser la Festa Major del Roser de Maig a Cerdanyola, els nostres carrers i places es van omplir de gent per disfrutar de les activitats proposades i del bon temps. afegint que el diumenge les mares tambè van celebrar al seu dia.
Donem les gràcies als nostres amics i clients, als qui potser no vam poder atendre amb prou celeritat, tal com ens agrada, o no van trobar lloc la terrassa plena de gom a gom, Dir-vos tambè que estem molt contents de haver compartit tants bons moments des-de que vam obrir, aviat farà un any, i que si Déu vol i amb la vostra confiança en seran molts més.
Taps i Tapes


No hay comentarios:
Publicar un comentario