viernes, 23 de junio de 2017


Al deixar els fogons de TapsTapes per una caiguda espectacular, que em va fer bocins, vaig creure que ja no era possible seguir comentant el dia a dia de plats i platillos i així per Nadal em vaig acomiadar del blog.

...Però, ben pensat i debatut, en un establiment de barri com el del Ricard i això de –barri- ho dic amb orgull, perquè son els locals on es conserva l´essència de la Restauració que és molt més que menjar i begudes, on hi ha el més important: persones, feeling, històries, emocions, en una paraula, la vida que passa. Màgia. 

Avui, la nit màgica per excel·lència, torno amb el cor i el pensament a la terrassa sota els arbres, per retrobar somnis, somriures… amics. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario