Al deixar els fogons de TapsTapes per una caiguda espectacular,
que em va fer bocins, vaig creure que ja no era possible seguir comentant el dia a dia de plats i platillos
i així per Nadal em vaig acomiadar del blog.
...Però, ben pensat i
debatut, en un establiment de barri com
el del Ricard i això de –barri- ho dic amb orgull, perquè son els locals on es conserva l´essència de la Restauració que és molt més que menjar i begudes, on hi ha el més
important: persones, feeling, històries,
emocions, en una paraula, la vida que passa. Màgia.
Avui, la nit màgica per excel·lència, torno amb el cor i el pensament a la terrassa sota els arbres, per retrobar somnis, somriures… amics.
Avui, la nit màgica per excel·lència, torno amb el cor i el pensament a la terrassa sota els arbres, per retrobar somnis, somriures… amics.

No hay comentarios:
Publicar un comentario